Audi R8 Spyder 5,2 FSI V10
Konkurencija Audija R8 Spyder je više nego opaka.Tu je "sestrinski" Lamborghini Gallardo LP 560-4 Spyder, Ferrari California, najnoviji "Porsche 911 Turbo Cabrio, Corvette ZR1 i uskoro Aston Martin V12 Vantage Roadster.
Svi su snažni, skupi i bez krova.
Spyder ima odličan profil i može da stane rame uz rame sa kupeom. Ono što ih razlikuje jeste krov koji se podiže i spušta za 20 sekundi, a koji je prvi put viđen na Lamborghini Gallardu Spyder.
Meki krov je "razapet" na metalni ram koji je sačinjen od legura aluminijuma i magnezijuma koje mu daju izuzetno malu težinu. Elektro-hidraulični motori su gotovo bešumni, tako da ništa ne može da pokvari užitak.
Meki krov je "razapet" na metalni ram koji je sačinjen od legura aluminijuma i magnezijuma koje mu daju izuzetno malu težinu. Elektro-hidraulični motori su gotovo bešumni, tako da ništa ne može da pokvari užitak.
Ukoliko želite da koristite bluetooth uređaj tokom vožnje sa otvorenim krovom, u pojasevima vozača i suvozača nalaze se po tri mikrofona koja garantuju kvalitetan zvuk čak i u ekstreminim uslovima.
Audijev "spejs frejm" skelet sačinjen je od magnezijuma i čak ni u kabrio varijanti nije izgubio mnogo od svoje krutosti.
Neverovatno je šta sve može da učini ovaj V10 od 518 konjskih snaga pri izlasku iz krivine. U redu, nije to "vrisak" kao kod Ferarija, ali i ovo urlanje deluje prilično moćno.
Fabrika kaže da se prilikom ubrzanja stvara pritisak na telo vozača od 1,2 G. Posle nekoliko kilometara, više nismo sumnjali u ovaj podatak.
Neverovatno je šta sve može da učini ovaj V10 od 518 konjskih snaga pri izlasku iz krivine. U redu, nije to "vrisak" kao kod Ferarija, ali i ovo urlanje deluje prilično moćno.
Fabrika kaže da se prilikom ubrzanja stvara pritisak na telo vozača od 1,2 G. Posle nekoliko kilometara, više nismo sumnjali u ovaj podatak.
Na Spyder su montirani standardni pneumatici za R8. Reč je o "Pireliju P zero" dimenzija 235/35 ZR 19 napred, odnosno 305/30 ZR19 pozadi. Ovi ogromni točkovi mame da iskoristite svaku priliku i svaki dobar "komad" puta za ludu zabavu.
Keramičke kočnice? O, da! Ovaj opcional vredan deset hiljada dolara je zadužen za dodatno smanjenje težine Spydera i poboljšanju dinamiku vožnje. Problem sa otvorenim krovom jeste da, kada se spusti, zaklanja pogled na predivni V10 motor.
Jedan od sledećih izazova mogao bi biti kako da napravite sklopivi krov, a da motor i dalje bude "dostupan" oku.
Na posletku, nije li to polovina zabave ukoliko ste već rešili da kupite nešto što ima više od osam cilindara, centralno postavljen motor i košta preko 160.000 dolara? Slijede osnovni podaci :
Jedan od sledećih izazova mogao bi biti kako da napravite sklopivi krov, a da motor i dalje bude "dostupan" oku.
Na posletku, nije li to polovina zabave ukoliko ste već rešili da kupite nešto što ima više od osam cilindara, centralno postavljen motor i košta preko 160.000 dolara? Slijede osnovni podaci :
zapremina | 5204 ccm |
snaga | 386 kW (525 KS) pri 8000 o/min |
obrtni moment | 530 Nm pri 6500 o/min |
menjač | 6 stepeni, robotizovani/manuelni |
dimenzije | 4434 (dužina)/1904 (širina)/1244 (visina) mm |
međuosovinsko rastojanje | 2650 mm |
masa | 1720 kg |
zapremina rezervoara | 80 l |
zapremina prtljažnika | 100 l |
maksimalna brzina | 313 km/h |
ubrzanje 0-100 km/h | 4,1 s |
potrošnja | 9,9 (otvoreno)/13,9 (prosečno)/20,9 (grad) l/100 km |
Super automobil .Audi R8 Spyder 5,2 FSI V10,Keramičke kočnice,
No comments:
Post a Comment