Popular Posts

Osteo bi flex za zglobove


Osteo-Bi-Flex je kombinacija snažne doze glukozamina i Joint ShieldTM kompleksa. Osteo-Bi-Flex je također prvi preparat kod nas koji sadrži 5-Loxin, koji ublažava upalu zglobova te štiti hrskavicu i zglobno tkivo. 

Nedavno provedeno ispitivanje na ljudima pokazalo je da 5–Loxin već nakon 7 dana može smanjiti razinu upalnih citokina te ublažiti neugodu u zglobovima. Upravo zbog sinergističkog učinka ovih komponenti te bržeg djelovanja na probleme ukočenosti i bolova Osteo-Bi-Flex se naziva novom generacijom proizvoda za zglobove.
Ovako je napisala osoba koja je koristila OSTEO-BI-FLEX :

Prije godinu dana sam presla na preparat koji se zove OSTEO-BI-FLEX, najnoviji i kako kazu najbolji za probleme sa zglobovima. Uzimala sam 1 kapsulu dnevno oko 7 mjeseci, a sada uzimam svaki drugi dan. 

Najekonomičnije pakovanje ima 80 kapsula i kosta oko 52 KM, dok pakovanje od 40 kapsula kosta 37 KM.

Nemam vise nikakvih tegoba sa zglobovima, mogu trčati, skakati i biciklo voziti, ali uzimam preparat svaki drugi dan, mozda uskoro i to prorijedim na svaki treci dan. Uglavnom sam misljenja da ako se moze prirodnim sredstvima ublaziti bol u zglobovima i poboljsati pokretljivost, treba pokusati, ne moze biti stete.


Pa tako je kako je ko voli neka izvoli.Ja nemam problema sa zglobovima tako da nisam imao potrebu probati osteo bi flex,ali evo bio je komentar jedne osobe za početak.

tags:osteo bi flex, tegoba sa zglobovima,ublažava upalu zglobova,

1 comment:

  1. Anonymous27 May, 2012

    Objasnite mi da li ovaj preparat sadrzi D vitamin?Ja sam pila isti preparat koji je nabavljen u Americi alion je sadrzavao D vitamin pa misadnistanije jasnoda lijetiistiilinije istipreparat?

    ReplyDelete

Total Pageviews