Popular Posts

Relax masažer III dio


Evo opet moram da pišem o ovoj spravici, relax masažeru.Natjerali me prvo susjedi pa kolege pa i ja sam sebe.
Vidio je opusti MASAŽERVidio je opusti MASAŽER u kolegice svaki dan se masira po dva tri puta.Probam ja kao da sam se preporodio, i tako ko god dođe proba i svidi mu se.I za 15-tak dana svi su naručili opusti masažer.Svi ga koriste i lijepo im.U Tom će mene nazvati iz top shopa i pitaju bi li i ja kupio opusti masažer.Nisam se dvoumio, naručim i evo ga.Svu ukućani ga koriste stalno ai ja.Malo kosti, malo misice pa i masne naslage-Salo, Prva dva tri dana sve je bolilo a kasnije ništa. Vidjet ćemo kako će se sve završiti.Jedna susjeda je smršala 9 kg za dva mjeseca, ne mogu je poznati. Nije ovo reklama ništa km nisu poklonili a ja reklamiram ovaj opusti MASAŽER već treći put na ekonomski i kulturni centar stranici.Nema veze neka nam samo pomogne ta spravica.

tags: MASAŽER

3 comments:

  1. A da li cu negdje o upotrebi ovog masazera u trudnoci? Naravno ne po stomaku, nego neoge, guza, ramena.. ne znam je li to ok.

    ReplyDelete
  2. Bolje ne rizikovati,strpljen spašen.

    ReplyDelete
  3. Pih! ;) Hvala :)

    ReplyDelete

Total Pageviews