Popular Posts

Mršavimo uz fitnes patike



Fitnes patika:Zašto da ne?Naredne riječi je rekla osoba koja je nabavila ove patike:Često puta pomislim sve je to samo reklama,ništa stvarno.Ipak se desi da neka od reklama izgleda drugačije od drugih primamljivo.To je slučaj i s fitnes patikama.Rizik jest al treba probati.
Mogu reći da sam po prvi put zadovoljna s proizvodom koji sam poručila preko top šopa ili tv shopa.
Prva šetnja mi je bila čudna i pomalo mučna.Svaka sljedeća je sve bolja i bolja.Toliko mi se svidjelo biti u patikama da svaki dan kad krenem u kuću operem ih i nosim po kući dok obavljam sve kućne poslove.Nisam od onih što često staju na vagu da bi vam mogla pouzdano reći da li sam smršavila i koliko, samo znam na odjeći da se okreće oko mene.Pantalone djeluju ko da su tudje.Gledajući po tome uspjeh će da bude zagarantiran.
Ima još dobrih strana kako što je bol u peti ,koji se potpuno izgubio dok su patike na nogama.Ja sam izabrala bijele jer mi ljepše izgledaju.
U svakom slučaju sam zadovoljna .....

tags:fitnesk patike,tv shop,

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews