Popular Posts

Super automobil II dio


Audi R8 Spyder 5,2 FSI V10
Konkurencija Audija R8 Spyder je više nego opaka.Tu je "sestrinski" Lamborghini Gallardo LP 560-4 Spyder, Ferrari California, najnoviji "Porsche 911 Turbo Cabrio, Corvette ZR1 i uskoro Aston Martin V12 Vantage Roadster.

Svi su snažni, skupi i bez krova.

Nikada nismo podizali krov, čak ni kada je mediteranski tajfun, slanim talasom, zapljusnuo automobil. To je energija koju poseduje ova "rasa" automobila,kaže izravno
Matt Davis .
Spyder ima odličan profil i može da stane rame uz rame sa kupeom. Ono što ih razlikuje jeste krov koji se podiže i spušta za 20 sekundi, a koji je prvi put viđen na Lamborghini Gallardu Spyder.

Meki krov je "razapet" na metalni ram koji je sačinjen od legura aluminijuma i magnezijuma koje mu daju izuzetno malu težinu. Elektro-hidraulični motori su gotovo bešumni, tako da ništa ne može da pokvari užitak.
Ukoliko želite da koristite bluetooth uređaj tokom vožnje sa otvorenim krovom, u pojasevima vozača i suvozača nalaze se po tri mikrofona koja garantuju kvalitetan zvuk čak i u ekstreminim uslovima.
Audijev "spejs frejm" skelet sačinjen je od magnezijuma i čak ni u kabrio varijanti nije izgubio mnogo od svoje krutosti.

Neverovatno je šta sve može da učini ovaj V10 od 518 konjskih snaga pri izlasku iz krivine. U redu, nije to "vrisak" kao kod Ferarija, ali i ovo urlanje deluje prilično moćno.

Fabrika kaže da se prilikom ubrzanja stvara pritisak na telo vozača od 1,2 G. Posle nekoliko kilometara, više nismo sumnjali u ovaj podatak.
Na Spyder su montirani standardni pneumatici za R8. Reč je o "Pireliju P zero" dimenzija 235/35 ZR 19 napred, odnosno 305/30 ZR19 pozadi. Ovi ogromni točkovi mame da iskoristite svaku priliku i svaki dobar "komad" puta za ludu zabavu.

Keramičke kočnice? O, da! Ovaj opcional vredan deset hiljada dolara je zadužen za dodatno smanjenje težine Spydera i poboljšanju dinamiku vožnje. Problem sa otvorenim krovom jeste da, kada se spusti, zaklanja pogled na predivni V10 motor.

Jedan od sledećih izazova mogao bi biti kako da napravite sklopivi krov, a da motor i dalje bude "dostupan" oku.

Na posletku, nije li to polovina zabave ukoliko ste već rešili da kupite nešto što ima više od osam cilindara, centralno postavljen motor i košta preko 160.000 dolara? Slijede osnovni podaci :

Audi R8 Spyder 5,2 FSI V10
zapremina5204 ccm
snaga386 kW (525 KS) pri 8000 o/min
obrtni moment530 Nm pri 6500 o/min
menjač6 stepeni, robotizovani/manuelni
dimenzije4434 (dužina)/1904 (širina)/1244 (visina) mm
međuosovinsko rastojanje2650 mm
masa1720 kg
zapremina rezervoara80 l
zapremina prtljažnika100 l
maksimalna brzina313 km/h
ubrzanje 0-100 km/h4,1 s
potrošnja9,9 (otvoreno)/13,9 (prosečno)/20,9 (grad) l/100 km


Super automobil .Audi R8 Spyder 5,2 FSI V10,Keramičke kočnice,

Total Pageviews