Popular Posts

Antikilogram topi salo III


Antikilogram čaj:Zašto opet ova tema ,koliko je dobar ovaj lijek?Svi samo pitaju.O ćemu pišu forumaši:
Ja sam narucila ANTIKILOGRAM caj. Pocela sam juce da ga pijem.
Preporucila mi ga moja sestra jer su njena koleginica i koleginicin muz skinuli po 3kg za nedelju dana!!!
Bas me zanima kako ce na mene delovati!


Pije se pola litre 10 minuta pre svakog obroka.
A onda druga osoba kaže:Pa ja mislim da ti je tu fazon upravo u tih 500 ml vode koje popijes pre obroka i koja ti naravno napuni zeludac pa ne mozes previse da pojedes za vreme obroka...
Zatim osoba #:ja sam se tek pridruzila i odmah da odgovorim korisnici antikilogram caja. Ja ga pijem, greska je sto pijes pola litre prije svakog obroka.Ja sam tako pila 7 dana i jedno jutro nisam prepoznala svoj lik u ogledalu. Ruke, noge i lice su mi otekli da se nisam prepoznala. Zvala sam nutricionistu u antikilogramu i rekli su mi da se pola litre rasporedi i pije u toku dana. Jos jedno iskustvo, pijem caj tri mjeseca, necu odustati od onih 145 dana i nisam smrsala ni jedan jedini kilogram, sve cekam da pocne da djeluje, nutricionista mi je rekao da ne treba poseban rezim ishrane - ja sma sve smanjila ha, ha ,ha ali nema rezultata.
 Toliko o mom iskustvu, ako je od pomoci, drago mi je!!!!!!!!
Te ovaj :Ne nasedajte na reklame! Koristila sam Antikilogram kapsule i caj, ali bez ikakvih rezultata. Ni moj prijatelj nije izgubio kilograme. Koristili smo "magično snažnu" kombinaciju 45 dana i nismo izgubili ni deo od po 15 kg kako su nam u savetovalistu rekli da očekujemo. Gubitak je jedino u skoro 9000 din, koliko nas je paket koštao.
I dalje kažu:Počela sam ga piti i zbog toga što sam čula da je dobar protiv holesterola.
Opšte stanje je svakako bolje
Tonus kože je mnogo bolji a skinula sam i par kilograma.
Nije nista dramatično ali za sada čini mi se lepo napreduje.....


A što ova osoba piše na forumu:Ja pijem antikilogram 15 dana oslabila sam 4kg tako da se nadam da ces i ti uspeti da oslabis.

I tako dalje,svi imaju svoje mišljenje a i vi imate zasigurno svoje mišljenje pa možete slobodno napisati ono što ste doživjeli sa antikilogram čajem.

tags:Antikilogram topi salo,za mršavljenje,

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews